Digitaal is er zoveel inspiratie. Met die reden is de GM! nieuwsbrief ontstaan en wordt ie wekelijks redelijk eenvoudig gevuld. Maar op mijn boekenplank is een beperkte ruimte. Daarom kies ik goed uit wat er op komt te staan. Ik ben de boeken van Logo Lounge op het spoor gekomen en op Marktplaats heb ik er een zoekopdracht ervoor aangezet. Vorige week kocht ik de tweede, en dat is niet de laatste. Het is een hele fijn bron van inspiratie bij het maken van logo’s.
Preparing for this year’s LogoLounge Logo Trend Report, I couldn’t help but land on the word drama. No, not the flippant kind that plays out as passive aggressive jabs between partners, but more like the ancient Greek kind: comedies, tragedies and satire that help us fully connect with the human experience.
Trends komen en gaan, maar ik hou er niet van om ze te volgen voor een duurzame branding. Toch is het fijn om te zien wat er gaande in de designwereld. Het bouwt aan je voorraad kennis wat er gaande is. Daarom is het 2021 logo trend report van Logo Lounge toch best fijn om even door te lezen.

Pssst. Dit artikel verscheen als eerst in mijn Monday! nieuwsbrief. Abonneer je en lees meer van dit soort notities dus eerder dan de rest van de wereld.
Elke maandag om 9.00 verschijnt een nieuwe editie van GM!