Ja! We hebben je aandacht.
Ja! We hebben je aandacht.
Scroll en ontdek wat we voor jouw organisatie kunnen betekenen.
Scroll en ontdek wat we voor jouw organisatie kunnen betekenen.

Doelen
Er zijn boeken volgeschreven over marketing-communicatie en wat je ermee kunt bereiken. Maar het komt altijd hierop neer: je hebt iets te vertellen of iets te verkopen.
Vertellen
Het verhaal van je merk. De reden dat je ‘s ochtends opstaat. Hoe je organisatie de wereld mooier maakt.
Mijlpalen die je bereikt hebt. Ambities die je wilt waarmaken. Plannen voor de toekomst.
Hoe mensen kunnen helpen. Een bijdrage leveren. Meedoen.
Wat er op de agenda staat: evenementen en bijeenkomsten. Een expositie, een festival. En zo komen we bij Verkopen.
Verkopen
Leden of donateurs werven. Kaartjes verkopen voor een evenement. Een expositie. Een concert. Of een festival. Het aanbod van je webwinkel in de etalage zetten.


Doelen
Er zijn boeken volgeschreven over marketing-communicatie en wat je ermee kunt bereiken. Maar het komt altijd hierop neer: je hebt iets te vertellen of iets te verkopen.
Vertellen
Het verhaal van je merk. De reden dat je ‘s ochtends opstaat. Hoe je organisatie de wereld mooier maakt.
Mijlpalen die je bereikt hebt. Ambities die je wilt waarmaken. Plannen voor de toekomst.
Hoe mensen kunnen helpen. Een bijdrage leveren. Meedoen.
Wat er op de agenda staat: evenementen en bijeenkomsten. Een expositie, een festival. En zo komen we bij Verkopen.
Verkopen
Leden of donateurs werven. Kaartjes verkopen voor een evenement. Een expositie. Een concert. Of een festival. Het aanbod van je webwinkel in de etalage zetten.


Middelen
Het gedrag van je doelgroep bepaalt welke middelen je inzet. Veel mensen zitten op sociale media. Anderen lezen trouw de papieren krant. En sommigen geef je gewoon een flyer op de markt.
Online-pakket
Webpagina
Social-media-post
(Paid & owned)E-mail
Advertentie banner
Offline-pakket
Folder/Flyer
Poster
Persbericht
Brief
Ansichtkaart
Advertentie
Merchandise
Persbericht


Middelen
Het gedrag van je doelgroep bepaalt welke middelen je inzet. Veel mensen zitten op sociale media. Anderen lezen trouw de papieren krant. En sommigen geef je gewoon een flyer op de markt.
Online-pakket
Webpagina
Social-media-post
(Paid & owned)E-mail
Advertentie banner
Offline-pakket
Folder/Flyer
Poster
Persbericht
Brief
Ansichtkaart
Advertentie
Merchandise
Persbericht


Werkwijze
Het begint allemaal met plannen beramen. De koppen bij elkaar steken. Bespreken welk doel jij wilt behalen met jouw campagne.
Samen stellen we de briefing op. Schriftelijk, want dan hebben we allebei houvast.
Dan steekt de brainstorm op. Wij ontwikkelen een plan en presenteren het aan je. Inclusief het creatieve idee en de mix van middelen die we willen inzetten.
Is het akkoord? Jippie. We werken onze ideeën uit, en je kunt de campagne lanceren.


Werkwijze
Het begint allemaal met plannen beramen. De koppen bij elkaar steken. Bespreken welk doel jij wilt behalen met jouw campagne.
Samen stellen we de briefing op. Schriftelijk, want dan hebben we allebei houvast.
Dan steekt de brainstorm op. Wij ontwikkelen een plan en presenteren het aan je. Inclusief het creatieve idee en de mix van middelen die we willen inzetten.
Is het akkoord? Jippie. We werken onze ideeën uit, en je kunt de campagne lanceren.

Voorbeelden
Events aankondigen
Breng mensen in beweging en zorg voor volle zalen.
Merch verkopen
Laat iedereen weten dat de (web)winkel weer gevuld is met een nieuwe collectie.
Je verhaal vertellen
Laat van je horen, door je verhaal te vertellen met een awareness campagne.
Werven
Meer leden, meer donateurs en meer steun voor je mooie doelstellingen.
Events aankondigen
Breng mensen in beweging en zorg voor volle zalen.
Merch verkopen
Laat iedereen weten dat de (web)winkel weer gevuld is met een nieuwe collectie.
Je verhaal vertellen
Laat van je horen, door je verhaal te vertellen met een awareness campagne.
Werven
Meer leden, meer donateurs en meer steun voor je mooie doelstellingen.
Events aankondigen
Breng mensen in beweging en zorg voor volle zalen.
Merch verkopen
Laat iedereen weten dat de (web)winkel weer gevuld is met een nieuwe collectie.
Je verhaal vertellen
Laat van je horen, door je verhaal te vertellen met een awareness campagne.
Werven
Meer leden, meer donateurs en meer steun voor je mooie doelstellingen.
Events aankondigen
Breng mensen in beweging en zorg voor volle zalen.
Merch verkopen
Laat iedereen weten dat de (web)winkel weer gevuld is met een nieuwe collectie.
Je verhaal vertellen
Laat van je horen, door je verhaal te vertellen met een awareness campagne.
Werven
Meer leden, meer donateurs en meer steun voor je mooie doelstellingen.
Events aankondigen
Breng mensen in beweging en zorg voor volle zalen.
Merch verkopen
Laat iedereen weten dat de (web)winkel weer gevuld is met een nieuwe collectie.
Je verhaal vertellen
Laat van je horen, door je verhaal te vertellen met een awareness campagne.
Werven
Meer leden, meer donateurs en meer steun voor je mooie doelstellingen.
Events aankondigen
Breng mensen in beweging en zorg voor volle zalen.
Merch verkopen
Laat iedereen weten dat de (web)winkel weer gevuld is met een nieuwe collectie.
Je verhaal vertellen
Laat van je horen, door je verhaal te vertellen met een awareness campagne.
Werven
Meer leden, meer donateurs en meer steun voor je mooie doelstellingen.
Events aankondigen
Breng mensen in beweging en zorg voor volle zalen.
Merch verkopen
Laat iedereen weten dat de (web)winkel weer gevuld is met een nieuwe collectie.
Je verhaal vertellen
Laat van je horen, door je verhaal te vertellen met een awareness campagne.
Werven
Meer leden, meer donateurs en meer steun voor je mooie doelstellingen.
Events aankondigen
Breng mensen in beweging en zorg voor volle zalen.
Merch verkopen
Laat iedereen weten dat de (web)winkel weer gevuld is met een nieuwe collectie.
Je verhaal vertellen
Laat van je horen, door je verhaal te vertellen met een awareness campagne.
Werven
Meer leden, meer donateurs en meer steun voor je mooie doelstellingen.
Events aankondigen
Breng mensen in beweging en zorg voor volle zalen.
Merch verkopen
Laat iedereen weten dat de (web)winkel weer gevuld is met een nieuwe collectie.
Je verhaal vertellen
Laat van je horen, door je verhaal te vertellen met een awareness campagne.
Werven
Meer leden, meer donateurs en meer steun voor je mooie doelstellingen.
Events aankondigen
Breng mensen in beweging en zorg voor volle zalen.
Merch verkopen
Laat iedereen weten dat de (web)winkel weer gevuld is met een nieuwe collectie.
Je verhaal vertellen
Laat van je horen, door je verhaal te vertellen met een awareness campagne.
Werven
Meer leden, meer donateurs en meer steun voor je mooie doelstellingen.
Events aankondigen
Breng mensen in beweging en zorg voor volle zalen.
Merch verkopen
Laat iedereen weten dat de (web)winkel weer gevuld is met een nieuwe collectie.
Je verhaal vertellen
Laat van je horen, door je verhaal te vertellen met een awareness campagne.
Werven
Meer leden, meer donateurs en meer steun voor je mooie doelstellingen.
Events aankondigen
Breng mensen in beweging en zorg voor volle zalen.
Merch verkopen
Laat iedereen weten dat de (web)winkel weer gevuld is met een nieuwe collectie.
Je verhaal vertellen
Laat van je horen, door je verhaal te vertellen met een awareness campagne.
Werven
Meer leden, meer donateurs en meer steun voor je mooie doelstellingen.
Prijs
Iedere campagne begint met een idee. Dat hebben we de ene keer sneller dan de andere. Om te zorgen dat jij van tevoren weet waar je aan toe bent hanteren we vaste prijzen.
Iedere campagne begint met een idee. Dat hebben we de ene keer sneller dan de andere. Om te zorgen dat jij van tevoren weet waar je aan toe bent hanteren we vaste prijzen.
Online
Webpagina
Social media posts
Etc.
€ 5.200*
Eenmalig voor het ontwikkelen en bouwen van de campagne.
€ 140
per maand
Hosting van webpagina en kleine wijzigingen.
Start
On- & Offline
Webpagina
Social media posts
Etc.
–
Poster
Flyer
Advertentie
Etc.
€ 6.800*
Eenmalig voor het ontwikkelen en bouwen van de campagne.
€ 140
per maand
Hosting van webpagina en kleine wijzigingen.
Start
On- & Offline
Webpagina
Social media posts
Etc.
–
Poster
Flyer
Advertentie
Etc.
€ 6.800*
Eenmalig voor het ontwikkelen en bouwen van de campagne.
€ 140
per maand
Onderhoud, hosting en kleine wijzigingen.
Start
* For profit organisaties betalen meer.
Aangenaam
Man van het woord. Ontwikkelt ideeën. Schrijft tekst.
Grenzeloos nieuwsgierig. Blijft zich verwonderen over mens, maatschappij en technologie.
Dertig jaar ervaring.
Absolute beginner for ever.
Man van het beeld. Ontwikkelt ideeën. Geeft vorm.
Denkt strategisch, maar werkt intuïtief. Ziet verbanden, brengt orde in visuele chaos en bouwt sterke merken.
Twintig jaar ervaring.
Finds inspiration everywhere.
Man van het beeld. Ontwikkelt ideeën. Geeft vorm.
Denkt strategisch, maar werkt intuïtief. Ziet verbanden, brengt orde in visuele chaos en bouwt sterke merken.
Twintig jaar ervaring.
Finds inspiration everywhere.
Man van het beeld. Ontwikkelt ideeën. Geeft vorm.
Denkt strategisch, maar werkt intuïtief. Ziet verbanden, brengt orde in visuele chaos en bouwt sterke merken.
Twintig jaar ervaring.
Finds inspiration everywhere.


Wij werkten ook voor:
Wij werkten ook voor:










Vragen en antwoorden
Wat is inclusief?
Het idee en de vorm zijn van jou zodra de volledige betaling is gedaan.
Wat is exclusief?
Fotografie en illustraties zijn niet inbegrepen. Ook drukwerk, portokosten, plaatsings- en verspreidingskosten zijn voor rekening van de opdrachtgever.
Hoe lang duurt het van briefing tot uitvoering?
We plannen het proces zo dat de campagne in ongeveer zes weken afgerond is.
Nog een vraag stellen
Dit is een gezamenlijk aanbod van Patrick Loonstra en Lolle Wijnja. Twee ervaren zelfstandigen die elkaar goed aanvullen en hun krachten bundelen.
(c) 2025 - Groningen