Ja! We hebben je aandacht.

Ja! We hebben je aandacht.

Scroll en ontdek wat we voor jouw organisatie kunnen betekenen.

Scroll en ontdek wat we voor jouw organisatie kunnen betekenen.

Doelen

Er zijn boeken volgeschreven over marketing-communicatie en wat je ermee kunt bereiken. Maar het komt altijd hierop neer: je hebt iets te vertellen of iets te verkopen.

Vertellen

Het verhaal van je merk. De reden dat je ‘s ochtends opstaat. Hoe je organisatie de wereld mooier maakt.

Mijlpalen die je bereikt hebt. Ambities die je wilt waarmaken. Plannen voor de toekomst.
Hoe mensen kunnen helpen. Een bijdrage leveren. Meedoen. 

Wat er op de agenda staat: evenementen en bijeenkomsten. Een expositie, een festival. En zo komen we bij Verkopen.

Verkopen

Leden of donateurs werven. Kaartjes verkopen voor een evenement. Een expositie. Een concert. Of een festival. Het aanbod van je webwinkel in de etalage zetten.

Doelen

Er zijn boeken volgeschreven over marketing-communicatie en wat je ermee kunt bereiken. Maar het komt altijd hierop neer: je hebt iets te vertellen of iets te verkopen.

Vertellen

Het verhaal van je merk. De reden dat je ‘s ochtends opstaat. Hoe je organisatie de wereld mooier maakt.

Mijlpalen die je bereikt hebt. Ambities die je wilt waarmaken. Plannen voor de toekomst.
Hoe mensen kunnen helpen. Een bijdrage leveren. Meedoen. 

Wat er op de agenda staat: evenementen en bijeenkomsten. Een expositie, een festival. En zo komen we bij Verkopen.

Verkopen

Leden of donateurs werven. Kaartjes verkopen voor een evenement. Een expositie. Een concert. Of een festival. Het aanbod van je webwinkel in de etalage zetten.

Middelen

Het gedrag van je doelgroep bepaalt welke middelen je inzet. Veel mensen zitten op sociale media. Anderen lezen trouw de papieren krant. En sommigen geef je gewoon een flyer op de markt.

Online-pakket

  • Webpagina

  • Social-media-post
    (Paid & owned)

  • E-mail

  • Advertentie banner

Offline-pakket

  • Folder/Flyer

  • Poster

  • Persbericht

  • Brief

  • Ansichtkaart

  • Advertentie

  • Merchandise

  • Persbericht

Middelen

Het gedrag van je doelgroep bepaalt welke middelen je inzet. Veel mensen zitten op sociale media. Anderen lezen trouw de papieren krant. En sommigen geef je gewoon een flyer op de markt.

Online-pakket

  • Webpagina

  • Social-media-post
    (Paid & owned)

  • E-mail

  • Advertentie banner

Offline-pakket

  • Folder/Flyer

  • Poster

  • Persbericht

  • Brief

  • Ansichtkaart

  • Advertentie

  • Merchandise

  • Persbericht

Werkwijze

Het begint allemaal met plannen beramen. De koppen bij elkaar steken. Bespreken welk doel jij wilt behalen met jouw campagne.
Samen stellen we de briefing op. Schriftelijk, want dan hebben we allebei houvast.

Dan steekt de brainstorm op. Wij ontwikkelen een plan en presenteren het aan je. Inclusief het creatieve idee en de mix van middelen die we willen inzetten.

Is het akkoord? Jippie. We werken onze ideeën uit, en je kunt de campagne lanceren.

Werkwijze

Het begint allemaal met plannen beramen. De koppen bij elkaar steken. Bespreken welk doel jij wilt behalen met jouw campagne.
Samen stellen we de briefing op. Schriftelijk, want dan hebben we allebei houvast.

Dan steekt de brainstorm op. Wij ontwikkelen een plan en presenteren het aan je. Inclusief het creatieve idee en de mix van middelen die we willen inzetten.

Is het akkoord? Jippie. We werken onze ideeën uit, en je kunt de campagne lanceren.

Voorbeelden

Prijs

Iedere campagne begint met een idee. Dat hebben we de ene keer sneller dan de andere. Om te zorgen dat jij van tevoren weet waar je aan toe bent hanteren we vaste prijzen.

Iedere campagne begint met een idee. Dat hebben we de ene keer sneller dan de andere. Om te zorgen dat jij van tevoren weet waar je aan toe bent hanteren we vaste prijzen.

Online

Webpagina

Social media posts

E-mail

Etc.

€ 5.200*

Eenmalig voor het ontwikkelen en bouwen van de campagne.

€ 140

per maand

Hosting van webpagina en kleine wijzigingen.

Start

On- & Offline

Webpagina

Social media posts

E-mail

Etc.

Poster

Flyer

Advertentie

Etc.

€ 6.800*

Eenmalig voor het ontwikkelen en bouwen van de campagne.

€ 140

per maand

Hosting van webpagina en kleine wijzigingen.

Start

On- & Offline

Webpagina

Social media posts

E-mail

Etc.

Poster

Flyer

Advertentie

Etc.

€ 6.800*

Eenmalig voor het ontwikkelen en bouwen van de campagne.

€ 140

per maand

Onderhoud, hosting en kleine wijzigingen.

Start

Kennismaken

Laten we beginnen met een gesprek. Kost niets, behalve een kop koffie.

€ 0

Koffie!

* For profit organisaties betalen meer.

Aangenaam

Lolle Wijnja

Man van het woord. Ontwikkelt ideeën. Schrijft tekst.

Grenzeloos nieuwsgierig. Blijft zich verwonderen over mens, maatschappij en technologie. 

Dertig jaar ervaring.
Absolute beginner for ever.

Patrick Loonstra

Man van het beeld. Ontwikkelt ideeën. Geeft vorm.

Denkt strategisch, maar werkt intuïtief. Ziet verbanden, brengt orde in visuele chaos en bouwt sterke merken.

Twintig jaar ervaring.
Finds inspiration everywhere.

Man van het beeld. Ontwikkelt ideeën. Geeft vorm.

Denkt strategisch, maar werkt intuïtief. Ziet verbanden, brengt orde in visuele chaos en bouwt sterke merken.

Twintig jaar ervaring.
Finds inspiration everywhere.

Man van het beeld. Ontwikkelt ideeën. Geeft vorm.

Denkt strategisch, maar werkt intuïtief. Ziet verbanden, brengt orde in visuele chaos en bouwt sterke merken.

Twintig jaar ervaring.
Finds inspiration everywhere.

Wij werkten ook voor:

Wij werkten ook voor:

Vragen en antwoorden

Wat is inclusief?

Het idee en de vorm zijn van jou zodra de volledige betaling is gedaan.

Wat is exclusief?

Fotografie en illustraties zijn niet inbegrepen. Ook drukwerk, portokosten, plaatsings- en verspreidingskosten zijn voor rekening van de opdrachtgever.

Hoe lang duurt het van briefing tot uitvoering?

We plannen het proces zo dat de campagne in ongeveer zes weken afgerond is.

Nog een vraag stellen

Dit is een gezamenlijk aanbod van Patrick Loonstra en Lolle Wijnja. Twee ervaren zelfstandigen die elkaar goed aanvullen en hun krachten bundelen.

(c) 2025 - Groningen